czwartek, 5 stycznia 2012

Rozdział 13

   Chłopcy czaekali na nich w samochodzie. Siva, Max i Jay nic nie wiedzieli o podstępie Toma i Natha. Ten drugi został z nimi, żeby niczego nie podejrzewali. Kiedy zobaczyli dziewczynę, ogarnęło ich niemałe zdziwienie.
     - Iris ! Co ty tu robisz ? Czyli to wszystko to podstęp ? Tom, czemu nam nie powiedziałeś ?
     - To miała być niespodzianka. Chyba się cieszycie ?  Ja tam jestem wniebowzięty ! - powiedział Nathan i uśmiechnął się do Iris, która się zaczerwieniła.
     - Pewnie, jesteśmy bardzo szczęśliwi, że nasza ukochana fanka tu jest ! - odparł Jay.
     - Widzisz, jak Seev się uśmiecha ? Pasuje mu twoja obecność - zawołał Max i zaśmiał się. - Ja też się cieszę
     - Mi też pasuje to, że jestem z The Wanted w samochodzie. Tom, skąd wiedziałeś, gdzie mieszkam ?
     - To nie ja, to rodzina Natha ma jakieś chody w urzędzie miasta.
     - Dziękuję , dziękuję, dziękuję ! - zawołała dziewczyna i rzuciła się Nathanowi na szyję.
     - Nie ma sprawy. Dla ciebie wszystko ! - odparł chłopak.
   " Czy on mnie podrywa ? " pomyślała Iris. " Nieważne, liczy się to, że jadę na koncert z The Wanted ! "

1 komentarz: