czwartek, 5 stycznia 2012

Rozdział 15

   Chłopcy szybko się ubrali, żeby iść na próbę. Już wychodzili, gdy Iris usłyszała od Nathana:
     - Zaczekaj !
   Dziewczyna spojrzała na Nathana, po czym spojrzała na Toma, który uśmiechnął się znacząco i puścił jej oczko, po czym zostawił nastolatków samych.
     - O co chodzi ? - zapytała.
     -  Mam coś dla ciebie - odpowiedział Nath, po czym wyciągnął zza pleców jedną ze swoją słynnych czapek.
     - To dla mnie ? Ale za co ?
     - Wystarczy , że jesteś.
      - Ale..- odparła zdziwiona dziewczyna.
      - Wiem, że to dziwne, ale mi wystarczyło kilka zdań , które wymieniliśmy przez te półtora roku i już wiem, że jesteś wspaniałą osobą !
   Dziewczyna nie wiedziała, co powiedzieć. Nathan też bardzo jej się podobał. Po chwili zauważyła, że Nath stoi centralnie naprzeciwko niej. Spojrzeli sobie głęboko w oczy. Ich usta miały się zetknąć, gdy do garderoby wparował Siva.
      - Idziecie już ? Zaraz powinniśmy zacząć próbę ! Sory nie przeszkadzam...- wycofał się, gdy zobaczył, co się dzieje.
      - Spoko , zaraz przyjdziemy. - odpowiedział Nathan. Po wyjściu kumpla powiedział do Iris:
      - Zachowaj tę czapkę. Będzie ci o mnie przypominać.
      - Nawet bez niej o tobie nie zapomnę.
**************
      - Wiedziałem, wiedziałem, wiedziałem ! - wołał Tom.
      - Ładna z nich para - przyznał Max.
      - Uwielbiam tę dziewczynę ! - dodał Jay. - Ale nie wydaje wam się, że nieźle wkopaliśmy Seeva, wysyłając go do garderoby ? Oni zostali tam sami.
      - A niech was ! - krzyczał Siva, który właśnie nadszedł.
      - Upss. Nie wydaje mi się, Jay- odparł Tom, głośno się śmiejąc.
      - Tylko bałwana z siebie zrobiłem ! Ale mi głupio. 
      - Czyli się działo ! Opowiadaj ! - powiedział Jay.
      - Lizali się ? - zapytał Max.
      - Nie, przeszkodziłem im, dzięki wam ! Mogliście sami tam iść ! 
      - Seev, spokojnie , wyluzuj ! - Max uspokajał przyjaciela.
      - O, gołąbeczki idą ! - przerwał Jay, wskazując na Iris i Nathana , którzy szli w ich kierunku.
      - Idziemy ? - zapytała dziewczyna.
      - No jasne ! - krzyknęli The Wanted

3 komentarze:

  1. Świetny rozdział! Oczywiście, czekam na następne rozdziały i losy Iris ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz ciekawiej się robi ;> następny <3
    love.

    OdpowiedzUsuń