piątek, 24 lutego 2012

Rozdział 1

     - Halo ? Kto mówi ?
     - Tutaj John Baker.
     - Znamy się ?
     - Niedługo zaczynamy razem studia.
     - Tak ? To fajnie. A o co chodzi ?
     - Organizujemy spotkanie zapoznawcze, 18 września o 14.00 w "Ważce". Mam nadzieję, że się zjawisz !
     - Postaram się !
     - Więc do zobaczenia !
Telefon obudził Iris. Nathan był w studiu nagraniowym z chłopakami. Nagle komórka zadzwoniła ponownie. To Kelsey.
     - Cześć kochanie ! Chyba cię nie obudziłam ?
     - Nie.
     - To dobrze. Chcę ci oznajmić, że idziemy dziś do kina !
     - Mnie to pasuje !
     - W takim razie będę po ciebie o 17.30 !
      - To ja czekam !
Iris przebrała się i zjadła śniadanie. Potem posprzątała łazienkę i włączyła telewizor. Czekała na Nath'a, ale jego dość długo nie było.
  "Cześć skarbie.:) Jayne załatwiła nam występ, więc trochę później wrócę."
Dziewczyna wyszła na obiad. Wróciła, wzięła prysznic, umalowała się i przebrała. Miała na sobie czarne rurki, białe trampki, bokserkę pod kolor, szary, rozciągnięty sweterk i różowy szalik. Była 17.00, więc miała jeszcze trochę czasu. Zrobiła sobie kawę i zaczęła przeglądać stronki internetowe. Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi.
      - Ślicznie wyglądasz ! Nie za wcześnie ?
      - No coś ty ! Już mi się nudziło !
      - To idziemy !
Drogę do kina dziewczyny pokonały pieszo. Kupiły popcorn z napojami, potem weszły na salę.
      - Dostałam dziś zaproszenie na spotkanie klasowe - oznajmiła Iris.
      - Kiedy ?
      - W tę sobotę.
      - Powinnaś się cieszyć !
      - Ale wiesz, jaka ja jestem ! Mam strasznie "niewyparzony język" !
      - Trudno. Nic na to nie poradzisz ! Nie przejmuj się tak ! Wszyscy wiemy, że masz skomplikowany charakter.
      - Dziękuję ci bardzo !
      - Źle to zabrzmiało ?
      - Trochę !
      - Przecież wiesz o co mi chodzi !
      - No dobra. Oglądajmy ten film !
Gdy seans się skończył, dziewczyny udały się na drinka. Oczywiście, ustawiła się kolejka mężczyzn, którzy chcieli coś postawić przyjaciółkom.
      - Kelsey, Iris, zlitujcie się ! Ja już nie nadążam z tymi napojami dla was ! - zawołał jeden z barmanów.
      - Oj tam , Alex, nie narzekaj ! My się napijemy za darmo, ty nazbierasz więcej napiwków !
      - Ja wam proponuję, żebyście sobie odpuściły, bo jeszcze do domu musicie dojść !
      - Co ty się tak o nas martwisz ? Jesteśmy dorosłymi dziewczynkami, damy sobie radę !
      - Niech będzie. Ale ja już wam nie zrobię żadnego drinka !
      - Nie musisz ! Na razie mamy ich wystarczająco dużo !
Iris i Kelsey dokończyły pozostałe trunki. Później każda z nich wróciła do siebie. Iris z trudem włożyła klucz do zamka. W mieszkaniu zastała zimną kolację i Nathana śpiącego na kanapie. Sama skierowała się do sypialni. Nie zdążyła się przebrać, od razu zasnęła.
Obudziła się nad ranem. Nath jeszcze nie wstał. Postanowiła zrekompensować się za wczorajszą kolację. Poszła do marketu, kupiła pomarańcze, rogaliki i bitą śmietanę. Wycisnęła sok i zrobiła naleśniki. W końcu jej chłopak przebudził się.
      - Hej śpiochu ! Zrobiłam ci śniadanie !
      - Dlaczego wczoraj nie odbierałaś ?
      - W kinie nie używa się się telefonów..
      - Tak długo byłaś w kinie ?
      - Byłyśmy jeszcze w "Ważce"
      - Trzeba było powiedzieć !
      - Wiem. Nie zadzwoniłam. Dałam ciała. Przepraszam.
      - Proszę, następnym razem powiedz, jeśli cię nie będzie tak długo !
      - Zrobiłeś dla mnie kolację.. Spieprzyłam !
      - Już się tak nie przejmuj ! Nic się nie stało !
Para zjadła posiłek. Cały dzień spędziła w domu. Nazajutrz odbywało się spotkanie zapoznawcze. Nathan zawiózł Iris do "Ważki".
      - Siema, Alex ! - krzyknęła Iris.
      - Cześć, dziewczynko ! Główka boli ?
      - Nawet nie.
      - Przy takiej ilości drinków to aż dziwne. Co ty tu robisz o tej porze. Spodziewałem się ciebie trochę później ! - rozmowę słyszało pół klubu.
      - Na spotkanie klasowe przyszłam !
      - To ta grupka pod balkonem !
      - Ok. Dzięki !

___________________________
Na razie tyle.;) Co myślicie ? :D

9 komentarzy:

  1. Zajebisty rozdzial !

    Dziekuje ze piszesz dalej i nie poddajesz sie-

    OdpowiedzUsuń
  2. a przy okazji zapraszam do siebie blog o one direction ale moze ci sie spodoba

    http://you-got-that-one-thing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział
    czekam na nexta
    trzymaj tak dalej
    :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie noo , dopiero 1 rozdział , a już to kocham <3

    czekam na kolejne rozdziały ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rozdział <3 nie mogę się doczekać nexta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się , że piszesz dalej
    rozdział świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że znowu piszesz :*
    Świetne! XD Czekam na kolejne!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Sandziaa powróciła i to w świetnym stylu :) Cieszę się, że znowu piszesz. Zapowiada się bardzo ciekawie i już czekam na następny rozdział:D Dużo weny życzę :*

    OdpowiedzUsuń