piątek, 24 lutego 2012

:)

Przepraszam Was za wczoraj. Chwila słabości (co rzadko mi się zdarza;D). Jeśli kogoś nie interesuje moje opowiadanie, to żegnam ! A Wy Anonimy, czy posiadacie choć trochę odwagi ? Bo obrażanie kogoś pod anonimowym nickiem naprawdę o Was świadczy.:D Rozpoczynając pisanie tego bloga nie liczyłam na tysiące fanów.;D Chcę pokazać Wam moje umiejętności pisarskie. Może je mam, może nie. Nie oczekuję 1o komentarzy pod każdym  rozdziałem. Oczekuję odrobiny szacunku.:)
A, i co z tego, że jestem szczera, pewna siebie, czasem chamska ? Jestem jaka jestem, zmieniać się nie będę.:) Kiedy kogoś lubię mówię mu to, kiedy nie przepadam za kimś, okazuję to. Mój charakter sprawia wrażenie trudnego, ale mnie trzeba po prostu bliżej poznać.;)
Niektórzy chyba myśleli, że wywołają u mnie poczucie winy.Niestety, nie udało się. Za to nieźle się wkurzyłam, czego skutkiem jest ten post.;) Ja się tak łatwo nie dam. 
Pewnie stracę przez to kilka wielbicielek, ale przynajmniej powiedziałam, co mi leży na sercu.;)
I pamiętajcie: zazdrość to grzech.:)
Dziękuję i do widzenia ! :D

5 komentarzy:

  1. Tak trzymaj ;* Nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarbie nie przejmuj sie ja bede twoja fanka mimmo wszystko ;**

    czekam na rozdzial ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się, piszą głupoty, a boją się przyznać kim są. Twoje opowiadanie jest świetne, od razu się wciągnęłam, strasznie się ucieszyłam kiedy przed chwilą zobaczyłam, że kontynuujesz pisanie :** Jestem twoja wielką fanką od kiedy poznałam twoje dzieło <3 :*****

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem ja jestem anonimem ,bo mama mi nie pozwoli kąta zrobić :D ale opowiadanie ubustwiam :D pisz dalej ,bo sie doczekać nie moge :D
    W.
    P.S. bąde sie teraz W. podpisywać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz podobny charakterek do mnie
    dobrze zrobiłaś pisząc tego posta pokazałaś że nie dasz sobie w "kasze dmuchać"
    Oczywiście ide czytać dalej
    To jest do was anonimki które obrażają wspaniałą pisarkę miejcie troche honoru i się ujawnijcie bo.z tego co widze to chyba ktoś się boi ujawnić
    dolicz sobie kolejną fankę <3

    OdpowiedzUsuń