czwartek, 5 kwietnia 2012

Rozdział 9

     - Tom ! - Siva krzyczał za przyjacielem, ale ten się nie odwrócił. - Do cholery, Tom ! Weź mnie nie olewaj !
     - Nie krzycz tak!
     - No to się zatrzymaj i pogadamy !
     - Nie ma o czym...
     -W ogóle ! Wszyscy się pokłóćmy najlepiej , to faktycznie nie będzie temat do rozmowy !
     - Ja się nie chcę z nikim kłócić !
     - To się uspokój i usiądź na tyłku !
Kumple usiedli na jednej z pobliskich ławek.
    - Nic nie jest tak jak powinno ! Kłócę się z Iris, Nath się tak zachowuje, jeszcze przez to wszystko zawiedliśmy fanów !
    - Wiem, to nie wygląda za dobrze. Ale przecież wszystko się ułoży !
    - Wszystko się ułoży, wszystko się ułoży ! Ciągle to wszystkim powtarzam, a powoli przestaję w to wierzyć !
    - Jeszcze ty się załamuj ! Gdzie jest Tom, zawsze uśmiechnięty, pełen życia, do wszystkiego pierwszy, w szczególności do picia ?
    - Jak rymujesz !
    - Ty jesteś od tego, żeby nam pomagać i nas pocieszać, ja się do tego nie nadaję !
    - Akurat was czterech zawsze słucham ! Choć czasem to nie jest zbyt inteligentne, ale trudno !
    - Już ok ?
    - Chyba tak. Dzięki, stary !
Chłopcy trwali chwilę w przyjacielskim uścisku. Potem Seev pojechał do siebie, a Tom do siebie.
    - Cześć, dziewczynki !
    - Wróciłeś ! Jak dobrze ! - Iris szeroko się uśmiechnęła.
    - Siostrzyczko , przepraszam za to, co odstawiłem !
    - Nie, to wszystko moja wina !
    - To ja się zachowałem jak dupek.
    - Przez to, co się dzieje już nikt nie może wytrzymać ! I nieprawda, że to nie twoja sprawa ! Przyjaźnimy się, musimy sobie pomagać ! Nikt wam nie kazał tego dla mnie robić, a wy się tak przejmujecie !
    - Kiedy ktoś z naszej paczki ma problemy, trzeba zareagować. Od tego jesteśmy !
    - Popatrz, znamy się od trzech lat, przyjaźnimy dopiero ponad rok, a już jesteśmy ze sobą tak blisko. Mogę powiedzieć, że prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie !
    - Gdybyś nie była wyjątkowa, na pewno nasze stosunki nie byłyby takie. Cała nasza dziewiątka jest wyjątkowa.
    - A jaka skromna !
    - Trzeba znać poczucie własnej wartości ! Nie będę mówić, że jesteśmy beznadziejni, skoro jesteśmy zajebiści !
   Rano przyjaciół obudzili Max, Nareesha i Michelle.
    - Ty nie wstajesz ! - oznajmiła Kelsey.
    - Siesiesiema ! - zawołał Max.
    - Od kiedy się jąkasz ? - zapytał Tom.
    - Chciałem zrobić wejście smoka !
    - Nie wyszło ci ! - krzyknęła Iris. - Chodźcie tu !
_______________________________________
Krótki, ale się nie mogę skupić :D Trolololo ! ♥ You'll find us chasing the sun *.* Zakochałam się. Może dlatego, że Tom ma mnóstwo partii ? xd Ale kocham, kocham, kocham ! ♥

5 komentarzy:

  1. Świetny
    ale rozumiem dlaczego CTS -zajebiste <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Super <333
    Czekam na next ;)
    Ja też się zakochałam w Chasing The Sun <333

    OdpowiedzUsuń
  3. ej ludzie, weźcie się ogarnijcie!
    przeczytajcie sobie kilka książek i zacznijcie pisać opowiadania, a nie same dialogi.
    ludzie i to ma być twórcze? !!
    takie historyjki to w przedszkolu by dzieci napisały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Przepraszam, że cię nie zaspokoiłam.;D
      Pozwól, że moje opowiadanie będzie wyglądało tak, jak ja tego chcę. ;)

      Usuń