czwartek, 26 kwietnia 2012

Rozdział 15

     - Nie uwierzysz, co się stało ! - zawołała Iris od razu po wejściu do mieszkania.
     - Buziaka wcale nie potrzebuję - odpowiedział Nathan.
     - No przepraszam ! Pasuje ?
     - Ok. Więc co się stało ?
Iris opowiedziała wszystko chłopakowi.
     - No i zajebiście ! Pamiętasz, Seev mówił, że się nadajesz ! Martwi mnie tylko, że to drużyna męska...
     - Zazdrośnik ! To mam się zgodzić ?
     - Lubisz rządzić, znasz się na tym...
     - Chwila, chwila.. Ja lubię rządzić ?! Ciekawe, z której strony !
     - Ze wszystkich !
     - Jesteś głupi !
     - Trudno ! A ty nadajesz się na trenera !
     - Na razie mam być asystentem trenera.
     - Z twoimi umiejętnościami niedługo awansujesz ! A tak w ogóle, to Kelsey, Tom, Jay i Siva dziś przyjadą !
     - O, to zrobię lasagne ! Wiesz, czego potrzebuję, idź do sklepu ! Kup jeszcze wino i coś słodkiego. Ja wezmę prysznic.
Oczywiście, nie obyło się bez spóźnienia.
     - Cześć, gołąbki !
     - Iris, co ty masz na głowie ? - zapytał Jay.
     - Włosy.
     - Ale co masz na włosach ?
     - Cholera, zapomniałam o odżywce !
     - Zmyj to, bo zaraz twoje włosy zrobią się fioletowe ! - zasugerowała Kelsey.
     - A trener z fioletowymi włosami nie jest zbyt dobrym pomysłem ! - zaśmiał się Nath.
     - Jaki trener ?! O co chodzi ?
     - Nie trener, ale asystentka trenera ! Idę zmyć to coś z siebie.
Po wyjściu z łazienki Iris opowiedziała o zaistniałej sytuacji.
     - Moja siostrzyczka to geniusz ! - krzyknął Tom.
     - Bez przesady..
     - Ja to przewidziałem, ja ! - Siva skakał po salonie.
     - Czad ! Będziesz trenować uniwersytecką drużynę koszykarzy ! - odparł Jay.
     - No właśnie, męska ! - zauważyła Kelsey. - A te treningi to są otwarte ? Bo popołudniami często się nudzę...
    - Mi też, wpadnę tam ! - oznajmił Nathan.
    - Od razu całą parafię zaproście ! Na razie nikt nigdzie nie przyjdzie, bo to są dopiero początki, lepiej tego nie oglądać !'
    - Ściśle tajne ?
    - Dokładnie.
____________________________
Nie postaraliście się.;) 4 komentarze ?! Co to w ogóle ma być ?! :D Oczywiście żartuję, ale jeśli Wam się podoba to komentujcie :) ♥

2 komentarze:

  1. pomimo tego, że ominęło mi się kilka rozdziałów, odnalazłam się w historii :)

    poza tym, co ja tu będę mówić: po prostu GENIALNIE ^^

    pyysiak ma talent! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wow :D
    zajefajny :D
    dłuuuuuuuuuuuugo czekałam ale warto było :D ;D
    W.

    OdpowiedzUsuń