środa, 18 kwietnia 2012

Rozdział 13

   Po spotkaniu z fankami paczka pospacerowała po mieście. Wieczór spędzili w hotelu.
     - Ale tu jest dobre piwo ! - stwierdził Nathan.
     - Taaaa, ekspert się odezwał ! - zawołał Max. - Wy sie razem z tą idealną studentką nadajecie !
     - Wypraszam sobie ! - oburzyła się Iris. - Osiemnaście lat byłam kujonem i prymusem, wystarczy ! A poza tym, jak myślę o tej mojej klasie, to masakra ! Znając życie, to Christina poprosi o dogłębny wykład na temat anatomii Nath'a !
Jay wybuchnął takim śmiechem, że prawie się udławił.
     - To tam coś jest ?!
     - Wyobraź sobie, że jest ! Przecież Iris nie narzeka !
     - Może narzeka, ale o tym nie wiesz ? - zasugerował Tom.
     - Że co ?!
     - Tom, zamknij się, bo zabiorę ci to piwo ! - krzyknęła Iris.
     - Tak, zamknij się ! - wtórował jej Nathan. - A z tego co widzę, to Kelsey ostatnio nie tryska energią !
     - Być kobietą, być kobietą ! - nucili Max i Seev.
     - Uspokójcie się ! - przerwała im Nareesha. - Chyba to, co dzieje się między naszymi nogami nie jest dobrym tematem do rozmowy ! Nasze życie erotyczne nie jest teraz istotne !
     - W przypadku Jay'a życie erotyczne nie istnieje ! - odparł Tom.
     - Jak nie, jak tak ! - zbulwersował się chłopak.
     - Liczysz ten dzisiejszy pocałunek ? - zapytała Michelle.
     - Ooooo ! - krzyknęli pozostali chłopcy.
     - Ty przeciwko mnie ?!
     - Ja ? No coś ty ! Tylko patrzę na to racjonalnie !
     - To przestań, bo mnie pogrążasz !
     - Zmieńmy temat ! - zaproponowała Kelsey. - Wracając do twojej klasy, mów co chcesz, ale John jest w porządku !
     - Co John ?! Jaki John ?! - ożywili się Nathan i Tom.
     - On zorganizował tę szopkę. Też stwierdził, że to strata czasu, więc dosiadł się do mnie. No i potem Kelsey przyszła.
      - Założę się, że Alex znów nadwyrężył nadgarstek ! - podsumowała Nareesha.
      - Kiedy on nie ma przy nas roboty... - dodała Michelle.
      - No tak. Albo go Tom zaatakuje  rzutkami, albo Max pomyli bilard z kręglami... - wyliczał Siva.
      - Ty nie jesteś lepszy ! Kto ostatnio z Max'em na ramionach stał przed "Ważką", krzycząc: "Dzisiaj my jesteśmy panami tej dzielnicy" i twierdził, że jesteście ochroniarzami ? - zapytał Jay.
      - A potem zabrał słoik z napiwkami, twierdząc, że to wam się należy za pilnowanie wejścia ? - dokończyła Iris.
      - To było wtedy jak przywaliłem głową w futrynę ! - przypomniał sobie Max.
      - Mówiłem, żebyś się schylił ! - zauważył Seev.
      - Niecodziennie widzisz Jay'a i Tom'a stojących na barze, krzycząc: "Łapać złodziei" ! - odpowiedziała Kelsey.
      - Ja to się zastanawiam za co my mamy te karty członkowskie ! - zamyśliła się Nareesha.
      - Ty, Michelle, Iris i ja za nieprzeciętną urodę i świetny charaker ! A oni chyba za to, że są naszymi facetami !
      - Kto tu jest sławny ?
      - Każda z nas już była na okładce, więc to nie jest takie oczywiste !
________________________________
Dzisiaj, gówniarz Nath kończy 19 lat ! (czyli już nie jest gówniarzem.;D). Słodzić mu nie będę, ale najlepszego ! ♥

3 komentarze:

  1. fajny :D
    neXt plis :D
    W.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejny raz mnie rozwalasz kochanie ^^ i jeszcze to z gówniarzem xddd aww, kocham :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, rozwalasz mnie po prostu tymi tekstami xd Super <333 :D

    OdpowiedzUsuń