czwartek, 26 kwietnia 2012

Rozdział 16

     - Teraz będę pomagać panu Fox w prowadzeniu drużyny ! - obwieściła Iris na treningu.
     - I super ! - zawołał John. - A co dziś robimy ?
     - Najpierw 15 okrążeń ! - odpowiedział trener. - A potem co ?
     - Może ćwiczenia na drążku, na wzmocnienie rąk !
Po kilkunastu minutach ćwiczeń Iris nakazała.
     - Teraz po 30 pompek !
     - Przecież nie jesteśmy w wojsku ! Mamy grać w kosza !
     - Istnieje coś takiego jak rozgrzewka ! Dobra, to ćwiczcie w parach, z piłką !
     - Ty mnie zadziwiasz ! - odparł Fox.
     - Ale czemu ?
     - Rygor wprowadzasz jak jakiś pułkownik !
     - Niech mi pan uwierzy, gdyby pan miał takich przyjaciół jak ja, też by się pan tak zachowywał !
     - Nie wykorzystuję cię zbytnio ?
     - W razie czego panu powiem.
     - Ej, trenerko ! - wtrącił Chris. - Pokaż co potrafisz !
Iris złapała piłkę, chłopak stanął pod koszem. Obrót sprawy naprawdę go zadziwił. Dziewczyna zawodowo go ograła, a swoim rzutem pokazała klasę.
     - To było fuksem ! Dałem ci fory !
     - No to niech reszta się popisze !
Dziewczyna to samo zrobiła z całą drużynę.
     - O kurde !
     - To się na reprezentację kwalifikuje ! - krzyknął Chris.
     - Bez przesady ! Ogranie was to żadna sztuka ! Stojąc na obronie, ręce trzyma się w górze. Wiem, że jestem fajna, ale nie możecie mnie tulić i obmacywać, bo to są przewinienia !
     - Dlaczego ty nigdzie nie grasz ? - zapytał Fox.
     - Grałam w szkolnej reprezentacji, ale zrezygnowałam.
     - Jaki był powód ?
     - Hmmm, mój trudny charakter. Po prostu razem z trenerką miałyśmy inne zapatrzenie na grę. To było zbyt skomplikowane. Mam nadzieję, że wy to zrozumiecie.
     - Sie wie, szefowo !
     - A nie interesowała cię gra w klubie ?
     - Dalej mnie interesuje !
     - Ja na twoim miejscu poszukałabym jakiegoś dobrego klubu.
     - To zajmuje trochę czasu..
     - Choć się na tym nie znam, wydaje mi się, że masz talent !
     - Nie lubię się dostosowywać !
     - Indywidualistka ?
     - Można tak powiedzieć !

9 komentarzy:

  1. super rozdział ;D
    a kiedy dodasz następny, coo? :D
    będę czekać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze mówiąc to kosza nie ogarniam xd ale spoko :D oby poszła do klubu ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój wewnętrzny głos mówi :
    Pisz następny, pisz następny <33
    Weny :*
    Rozdział świetny :D

    Zapraszam do mnie :

    http://czas-tak-szybko-przemija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 rozdziały na raz
    obydwa świetne
    czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  5. wow :D x2 :D
    neXta proszem :D
    fajne bardzoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo :D
    W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział jest fajny!

    a Rev prowadzi jeszcze bloga o The Wanted?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, San, co się stało z blogiem? ;c

      Usuń
    2. Prowadzimy go cały czas, tylko jest zmiana adresu, bo ktoś sobie wymyślił taki sam, jak nasz :)
      http://the-wantedpll.blogspot.com/
      To to samo, tylko pod innym adresem :)

      Usuń
    3. No i dobrze niech sobie nie daje w kasze dmuchać .
      Harda jest! Me gusta , też bym tak chciała ;(
      Rozdział krótki ale super :*
      Dawaj pisz dalej a nie się opitalasz

      Usuń