poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Rozdział 12

   Zespół sprawdził nagłośnienie, przebrał się i rozpoczął koncert. Kelsey, Michelle, Iris i Nareesha siedziały przy barze, razem z Jayne. Po wykonaniu kilku piosenek przyszedł czas na "GYC", ostatnią piosenkę tego wieczoru. Dziewczyny postanowiły udac się do kulis, ale jeszcze na moment zatrzymały się obok sceny. W tym momencie Jay uklęknął tak, że jego twarz znajdowała się na wysokości twarz fanek. Jedna postanowiła skorzystać z okazji i... przysunęła swoje usta do ust chłopaka ! Po chwili zaczęli się całować.
     - Tam jest języczek ?! - dziewczyny zatkało. Seev, Tom, Max i Nath tez byli lekko oszołomieni i zakłopotani. A dwójka dalej się całowała.
     - Co my z nim mamy ! - podsumowała Michelle.
Koncert dobiegł końca. Dziewczyny czekały na chłopaków w garderobie.
     - Te Polki to są strasznie bezpośrednie ! - stwierdziła Kelsey.
     - A Jay jest idiotą ! - dodał Nathan.
     - No co, nie ja zacząłem !
     - Chcesz mi powiedzieć, że na siłę wepchnęła co swój język ? - zapytała Nareesha.
     - Ładna dziewczyna oprzeć się nie mogłem ! A jak świetnie całowała....
     - Nie wnikamy.
     - I ten miodowy błyszczyk...
     - Widać, że dawno dziewczyny nie całował ! - odparł Siva.
     - Za to ty od pięciu lat całujesz tą samą !
     - Jakiś problem ?! - oburzyła się Nareesha.
     - Jeszcze ją zdenrwujcie, to już w ogóle ! - zawołał Tom.
     - Thomasie, co masz na myśli ?
     - Chodziło mi o to, że ciebie jest najtrudniej zdenerwować, więc gdy się wkurzysz musi być naprawdę niefajnie !
     - Wiesz o tym, że ja zawsze jestem oazą spokoju...
     - Taaa, tu są same oazy spokoju ! - stwierdziła Iris. - Idźcie już do fanek, bo czekają na was !
_________________________
Spełni się, spełni się, spełni się.^^ :D
A jak mi jeszcze jedna wyleci z tekstem, że się zabije albo potnie, to nie ręczę za siebie....

8 komentarzy:

  1. oj, Sandraa... :D
    ja się już nie potnę, obiecuję ^^
    i nie bd gadać że się potnę ;)
    rozdział cudo, ale czemu taki krótki?! o.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie rozdział cudo . :)
    Dlaczego taki KRÓTKI .?!
    Pisz szybko następny <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział :)
    szybko następny !

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że tak długo nie dawałaś ale fajnie że chociaż jest :)
    zajefajny rozdział :D
    dawaj neXta :D
    W.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko ;*****
    nexta szybko pliss

    OdpowiedzUsuń
  6. - Widać, że dawno dziewczyny nie całował ! - odparł Siva.
    - Za to ty od pięciu lat całujesz tą samą !
    - Jakiś problem ?! - oburzyła się Nareesha.
    - Jeszcze ją zdenrwujcie, to już w ogóle ! - zawołał Tom.
    - Thomasie, co masz na myśli ?
    - Chodziło mi o to, że ciebie jest najtrudniej zdenerwować, więc gdy się wkurzysz musi być naprawdę niefajnie !
    to mnie rozwaliło xdd taak, kocham to opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę krótki, ale to nie szkodzi, bo jest świetny !!! <333
    Pisz szybko następny ;D

    OdpowiedzUsuń