czwartek, 19 kwietnia 2012

Koniec ;c

Wiem, że dla wielu z Was to wcale nie jest istotne, ale dzisiaj wydarzyło się coś tak ważnego, że poświęcam temu osobną notkę. Bogdan Wenta, po prawie ośmiu latach rezygnuje z funkcji trenera reprezentacji polskich szczypiornistów. Piszę to ze łzami w oczach, bo nikt nie zrobił tyle dla polskiej piłki ręcznej. Wiem, że to doprowadziło, do końca "Orłów Wenty", ale ja będę pamiętać o nich do końca życia. Jestem świadoma i domyślam się tego, że wkrótce z gry w kadrze zrezygnuje 3/4 zespołu, nie tylko Marcin Lijewski, Mariusz Jurasik i Karol Bielecki. No ale cóż, taka kolej rzeczy. Ja osobiście, jako wielki kibic dziękuję mu za wszystko co zrobił dla naszej kadry, tj. Wicemistrzostwo Świata w 2007 r. , brązowy medal Mistrzostw Świata 2009  , IV miejsce w Mistrzostwach Europy 2010 , Superpuchar w 2007 r.Miejmy nadzieję, że ten  fakt spowoduje , że trener skupi się tylko i wyłącznie na Vive Targach Kielce i osiągnie z tym zespołem dużo więcej.
Dziękuję ! ♥

3 komentarze:

  1. tak, ja też to bardzo przeżywam... nie wyobrażam sobie naszej reprezentacji bez niego ;c teraz, to nie będzie to samo... to koniec, pewnej epoki w polskiej piłce ręcznej, wspaniałej epoki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. już sie bałam że koniec bloba , ale ta wiadomość też jest smutna :(
    będe deęsknić :(
    W.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wyobrażam sobie co będzie z reprezentacją po jego odejściu ;/

    OdpowiedzUsuń