piątek, 30 grudnia 2011

Rozdział 11

     - Cześć Iris ! - zawołał.... Tom Parker !
     - Heeej, co ty tu robisz ? - Iris zamurowało.
     - Kto to jest ? Skąd ty go znasz ? - wtrąciła się mama.
     - To jest Tom Parker... - odpowiedziała dziewczyna.
     - Tom wystarczy !- odparł chłopak
     - No tak... Tom jest członkiem The Wanted. To ten zespół, na którego koncerty kupowaliście mi bilety - wytłumaczyła Iris.
     - Ale skąd on wie , gdzie mieszkasz ? Mówiłam ci, żebyś....- krzyczała pani Copper.
     - Spokojnie, proszę pani, sam zdobyłem adres Iris. Dowiedziałem, się, że po raz pierwszy nie będzie jej na naszym koncercie. Przyjechałem zapytać, czy coś się zmieniło, bo jeśli tak, to chciałbym ją zabrać na nasz występ.
     - Ale ja nie mam biletów....
     - Chrzanić bilety ! Jedziesz z nami !
     - To pozostała czwórka też tu jest ? - Iris nie wiedziała, co się dzieje.- Mamo, proszę, mogę jechać z chłopakami ?
     - No nie wiem... Nie jesteś jeszcze pełnoletnia. - zastanawiała się mama.
     - Ale my jesteśmy ! Ja mam 23 lata, jestem najstarszy. Przysięgam, będę jej strzegł jak oka w głowie. Ona jest dla mnie jak młodsza siostra ! - Tom był bliski płaczu.
     - Iris, nie zrobisz nic głupiego ? A pan będzie się nią opiekował ? - zapytała pani Connor.
Oboje kiwnęli głowami.
     - Cała nasza piątka będzie jej pilnować ! Proszę mi zaufać ! - powiedział Parker podając ręke kobiecie.
Mama Iris uśmiechnęła się do chłopaka, ucałowała córkę i odparła:
     - Nie pojedziesz  tam w takim stroju . Zamiataj na górę się przebrać !

3 komentarze:

  1. Już myślałam, że mama nie puści Iris, bo tak duzo chłopaków ;p (moja dziwna woybraźnia)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny, dawaj następny ;)
    love.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawae opowiadanie :))
    Wszyscy czekają na następny rozdział ;))Zapraszam też do czytania mojego bloga też opowiadanie o TW

    http://thestoryofthewanted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń