czwartek, 29 grudnia 2011

Rozdział 5

     - Nie ! - krzyczała Summer. - Ja mam ci płacić za koncert ? Chyba śnisz ! Obejrzyj go sobie w telewizji....
     - No ale nie możesz mi chociaż raz pomóc - Iris kochała swoją starszą siostrę, ale czasem ta doprowadzała ją do szału.
     - Jeden raz ? A kto jeszcze pół roku temu musiał cię wozić na te całe koncerty gdy The Wanted byli w Londynie ? Mam już ich serdecznie dość !
   To prawda, starsza siostra zawsze pomagała Iris, jeśli chodziło o The Wanted. To zmieniło się kiedy młodsza z sióstr Copper skończyła 17 lat i jej rodzice stwierdzili, że jest wystarczająco odpowiedzialna, żeby mogła sama jeździć na koncerty i spotkania.
    - Nie to, nie. Wiedziałam , że zawsze można na ciebie liczyć. Trzymaj się - wykrzyknęła Iris i wybiegła z mieszkania Summer.

   Koncert- sprawa święta, ale jest jeszcze jeden kłopot : problemy finansowe rodziny,
     - Pomogę wam - zawołała Iris po powrocie do domu.- Znajdę sobie pracę.
     - Nie pozwolę ci ! - odpowiedział tata. - Ty zajmij się nauką.
     - No dobrze, ale jeśli będzie taka potrzeba , to mi powiecie, prawda ?- zapytała Iris.
     - Oczywiście- stanowczo odparła mama.
    

    

1 komentarz: